About Me

My photo

Wandering across continents with four rugrats in tow. Rediscovering myself through crochet, sewing, baking, cooking and smothering my family with lots of love!

Monday, March 21, 2011

susu...

Baru jer terpikir..ingatkan nak try ajar aisya minum susu FM guna botol,sebab dia sudah hampir 2 tahun..and sekarang ni,aisya macam ada habit pelik skit bila nak tido..dia bukan sahaja nak susu,tapi dia nak gentel tali yang ada di seluar mama..yang pelik tu,kalau bagi pengang tali lain dia tak nak..dia nak tali kat seluar mama jugak-jugak..kalau seluar mama tak ada tali..habisla dia mula mencari-cari..

Dalam keadaan sekarang ni pulak (cuaca protest bahrain yang tidak menentu)..keadaan yang tak pasti ni..lebih baikla postponed dulu niat ni...kang..takut2 kene curfew lama dalam rumah..or embassy kena pindah ke negara lain ke?(xtaula kan)..macam mana pulak nak cari FM..lebih baik aisya stick to my plan..full BF untuk 2 tahun..senang, xpayah pening mama nak angkut susu or pening mana nak cari susu bila dalam keadaan terdesak dan susah nak dapat FM....

wish me LUCK !!!!

1 comment:

  1. Yer la nad...better that way... Save budget gak kan...

    ReplyDelete