About Me

My photo

Wandering across continents with four rugrats in tow. Rediscovering myself through crochet, sewing, baking, cooking and smothering my family with lots of love!

Thursday, May 31, 2012

Black simple dress

This is the second simple dress that I made. I merged a black T-shirt with a flower motif material.

And I love it so much.

Happy weekend! 💝
This is me wearing it with the cardigan and belt.


Posing with my friend misha.

Wednesday, May 30, 2012

Tertangguh

Nampaknya baju polka dot ku terpaksa tertangguh, baju untuk Acara khatam Quran masih belum dapat siap lagi, Ada jer masalah nyer.

Monday, May 28, 2012

Baju kurung raya tahun ketiga in Bahrain

Yeay.... Alhamdulillah siap jugak baju kurung anak-anak dara ni setelah mengharungi segala rintangan dan dugaan.

 Maklumlah buat baju kurung cuma setahun sekali, kan? Terpaksalah merangkak- rangkak, terutamanya part leher and keriak.

Mesin jahit pun kadang-kadang bikin problem.  Bila kita nak siap kan mulalah tersangkut, benang atas asyik terputus.. Dugaan.

Tapi yang penting selamat sudah semuanya. Tinggal nak tampal batu je lagi. Aira ni kalau nak baju kurung mesti bling bling....  ; )


Sunday, May 27, 2012

No More Toys

My girls don't want to play toys anymore.

Tablet, phone and computer...

Time have changed everything...

Sigh...

Friday, May 25, 2012

Simple Red Dress

Me with my new super simple dress. Made using the same merging technique.


Mothers day celebration

I hope it's not too late to post about Mothers Day!

We celebrated Mothers Day at Maya Chocolaterie in Seef Mall, Bahrain and enjoyed the chocolate fondue.. Yummy!

And I got this "Mummy and Me Cookbook " from Aira and Aisya. Thank you my sweety pies!!!

And thanks to my hubby too.

Love you guys!







Monday, May 21, 2012

Long dresses

My two t-shirt dresses are done...

Next up is the full cotton long dresses.

I love summer, it's time to wear long dress and long skirt!


Monday, May 7, 2012

Taugeh

Terasa nak makan kuey teow dengan taugeh.

Kalau nak beli, taugeh kat Bahrain ni lembik and ada bau yang kurang menyenangkan.

Jom buat taugeh.

Maybe esok lusa boleh makan taugeh.

Insyallah, Amin.