About Me

My photo

Wandering across continents with four rugrats in tow. Rediscovering myself through crochet, sewing, baking, cooking and smothering my family with lots of love!

Wednesday, March 16, 2011

gula berlebih..

Tak taula apa penyebabnya..tertiba jer anak-anak dara en papa ni terlebih gula la pulak. Macam semangat p*o**ster kat bahrain ni la pulak..semangat untuk merosak and mengila secara tertiba..hahaha..pelik-pelik..berjangkit sampai kerumah ni apa?
Sudahler papa nya sibuk jer,tak ada masa nak layan dorang ni..kesian..masing-masing sibuk nak attn papa..buatla macam-macam depan papa,papa buat dek jer..

Tengokla tu..tak boleh duduk diam lansung..nak ambil gambar pun susah..

No comments:

Post a Comment