About Me

My photo

Wandering across continents with four rugrats in tow. Rediscovering myself through crochet, sewing, baking, cooking and smothering my family with lots of love!

Monday, April 4, 2011

si aisya

Aisya Nisa....


Ini semua adalah beberapa koleksi  gambar-gambar aisya sejak lahir..kebanyakkan gambar ni semuanya masa kami di Malaysia...Aisya lahir 30 Mei 2009 di Hospital Pusrawi, dengan berat 2.6kg Jam 12.23 tengah hari...dilahirkan secara pembedahan..mama terpaksa dibedah sebabnya..masa doktor cucuk air ketuban..RUPA-rupanya aisya dah poo-poo dalam perut mama..so, takut kekurangan oksigen..kita kenela potong perut mama..walaupun mama suuunguh takut masa tu..ya-allah..hanya Tuhan jerla yang tahu...mama dah ready untuk bersalin normal..sama macam kakak Aira..tapi rupa-rupanya lain pulak caranya kali ini...menggigil mama sepanjang dalam OT..memang ubat bius tu sejuk tapi ditambah juga dengan ketakutan perut kene potong...sampai doktor pun naik takut tgk mama menggigil tak berhenti2 walaupun dah dicucuk ubat untuk kali kedua..




Tapi, xper..semua tu hilang..bila dapat jumpa Aisya..dan kali pertama Aisya minum susu..:)






 Aisya menyusu badan penuh...dari mula keluar perut mama sehingga hari ini..(ada la campur FM skit masa mama kerja)..tapi lain semua express tau...tgk tu..si aisya yang kuat...









1st Year Birthday (Bukit Beruntung)...masa ni dah tahu nak kene ikut papa posting..



1 comment:

  1. i loiike..aisya comel sgt..tgk gmbar 1 tu, muke die mmg nmpak byk idea yg dipikirkan ;p
    rindu aisya nisa..;(

    ReplyDelete