Sunday, April 17, 2011

rINDU.....


hI..rindula...teringat zaman mengepam susu dulu..well, tak de la jauh sangat tahun lepas jer...ni gambar lama..tgk tarikh yang tertera tu..2/4/2010..ni masa zaman tengah rajin mengepam..

Susu yang diperah ini untuk Aisya Nisa..mama love you Aisya Nisa!!!...

Yela, terlambat planning..mana tak nyer..org lain plan nak menyusu penuh masa baby dalam perut..saya plan masa Aisya dah nak hampir 2 bulan..baru terpikir..saya pun boleh buat juga..

tak pe..lambat2 pun saya berjaya juga..sanggup bangun jam 430am untuk mengumpul stok (sayang anak punyer pasa)..beli pump medela   swing pun lewat..aiyah..tak sempat nak ambil gambar pump..rindula pada medela swing saya...sekarang, pump yang banyak berjasa tu telah saya jual pada Rosmila (harap2 mila gunakan lah dengan baik yer..teruskan susu ibu!)

Thanks to my hubby..sungguh memahami..love you!!


Ini sahaja kenangan mengumpul stok yang saya ada...



Sekarang, perjuangan ku masih belum selesai..Aisya masih menyusu badan sepenuhnya (direct BF)..bagus juga dapat CTG ni..tapi saya masih rinduuuuuuuuuu....


No comments:

Post a Comment