About Me

My photo

Wandering across continents with four rugrats in tow. Rediscovering myself through crochet, sewing, baking, cooking and smothering my family with lots of love!

Sunday, August 21, 2011

nak buat apa ni?

Patutnya buat benda lain, jadi lain pulak..

Skirt Aira and Aisya belum siap lagi..dah kena potong que pulak...

Itu la, teman kawan untuk beli kain nak buat tudung dah tersangkut jugak..bukan satu, bukan dua tapi beli sampai 5 jenis kain pulak tu..

Bila nak gunting and jahit baru la rasa menyesal pulak..huhu, siap nangis-nangis lagi..

Inilah jadinya, potong je dulu, tak tau la nak jahit bila..kita jahit yang perlu pakai raya dulu yer..hehe:)



Yang dua ni penting..terutamanya yang MERAH..kelabu tu boleh lewat sikit kot..sebab macam ada perancangan nak jahit tudung lain..tengoklah apa jadi sepanjang jalan before raya ni.


Yang kelabu corak ni pun boleh tunggu kot..tak taula..kita ikut mood yer..

No comments:

Post a Comment