About Me

My photo

Wandering across continents with four rugrats in tow. Rediscovering myself through crochet, sewing, baking, cooking and smothering my family with lots of love!

Thursday, May 19, 2011

panas...

ok..secara tiba2..cuaca berubah dari suhu 32C melompat ke 43C..angin panas mula terasa..angin kuat tapi angin panas...muka Aira dan Aisya sudah berubah warna...mulala budak2 ni jadi merah-kemerahan..terutamanya Aira...

disini, bila cuaca sudah mula panas..minah-minah arab ni berubah fesyen..tudung bertukar kepada selendang dan tak pakai anak tudung serta tak berpin..masing2 pakai skirt tapi tak berapa labuh..pelik kan..hehe..

terasa malas betul nak keluar rumah..aircond harus di on sepanjang masa..kalau tidak..memang masak...

3 comments:

  1. ala post la pic mek arab tu skali wei

    ReplyDelete
  2. erm..susah tu..saya akan cuba usahakan..takut nanti orang kata saya ni stalker plak..hehe..tapi diorang ni..bila dah panas sangat nanti..tudung or abaya pun hilang...hehe

    ReplyDelete
  3. btlla nad,sni pun dah start panas.kalau kt sini pun dh tak selesa,ko kat sana lagilah kan.

    ReplyDelete