Wednesday, June 4, 2014

A Gift for Teacher - Crochet Apple Cozy


Hadiah untuk guru akhir tahun? Pening juga saya fikirkan apa yang nak beri pada guru anak-anak dara ni. Saya nak mereka berikan hadiah handmade khas untuk guru-guru kelas mereka..

Crochet Apple cozy!! yeay!!

Pattern crochet ini dah lama saya simpan sejak kami di Bahrain lagi. Tapi disebabkan sibuk, tak pernah sempat untuk saya mencuba pattern ini. Pattern ini ada free pattern daripada blog Crochet N Play
.

Ini adalah hasilnya!! Its time for me to enjoy the view of my own work...hehehe.

Saya gunakan butang yang saya beli di Mr. DIY masa bercuti di Malaysia. Kebetulan butang-butang ini berwarna hijau sesuai dengan warna apple cozy saya.

Saya sediakan 4 apple cozy. 2 untuk guru kelas Aira dan Aisya dan lagi 2 untuk helper guru kelas masing-masing.


Apple cozy ni memang sesuai sangat dijadikan hadiah untuk guru. Ia sesuai untuk para guru bawa ke sekolah sebagai pembalut buah apple yang mereka bawa dalam lunch bag masing-masing. Apple cozy dapat melindungi  buah apple dan juga sebab yang paling utama...COMEL!!!

Thank you teachers!! hope you will enjoy the Apple Cozy!!!

No comments:

Post a Comment