Tuesday, September 22, 2015

Jalan-jalan Dakar: Presidential Palace

Assalamualaikum,

Ini adalah post yang tersimpan lama (terlalu sibuk dengan projek-projek menjahit sampai terlupa dengan post ini).

Pada bulan Jun yang lepas, kami telah meluangkan masa untuk bersiar-siar sekitar kota Dakar. 

Kami telah berkunjung ke Presidential Palace. Presidential Palace ini adalah antara "top attraction" di kota Dakar, Senegal.



Kami bergambar bersama guard di hadapan Presidential Palace. Terasa macam bergambar di hadapan Buckingham Palace pulak, hehe.





Bonjour from Dakar, Senegal!


 Bergambar ala-ala tourist.



Kak Aira dan Kak Aisya seronok dengan dress baru yang mama jahitkan. Saya ada cerita tentang dress ini di dalam blog baru saya jahitbynadia.blogspot (Click sini)






 Akhirnya, ada juga gambar hero saya. Hi, saya Mahathir! Masa ni, Mahathir baru nak masuk 5 bulan...Bulat!!!



Dan Alya di photo bomb oleh Kak Aisya.




Terima kasih sudi membaca blog saya.

Semoga kita berjumpa lagi di post akan datang.

Insya Allah..: )

No comments:

Post a Comment